Ştiri & Evenimente

Ştiri şi evenimente

Orar Automatica Cluj-Napoca semestrul I 2014-2015

01 Septembrie 2013
Afisat azi 20.10.2014 ora 17:00. Modificarile vizeaza Master IA an 1.
Conform anuntului domnului rector din data de 06.10.2014 ora 9:30 o saptamana didactica dureaza de miercuri pana marti.
AICI

Orar Automatica Satu-Mare, 2014-2015, sem. I

01 Septembrie 2014
Orarul sectiei AIA - Satu Mare pentru semestrul I, 2014 - 2015 (var. 10)
AICI

Responsabili de an, anul universitar 2014-2015

01 Septembrie 2014
Anul I AIA (romana+engleza) - Conf. Dr. Ing. Vlad Muresan (Vlad.Muresan@aut.utcluj.ro)
Anul II AIA (romana+engleza) - SL. Dr. Ing. Cosmin Marcu (Cosmin.Marcu@aut.utcluj.ro)
Anul III AIA (romana+engleza) - SL. Dr. Ing. Sorin Herle (Sorin.Herle@aut.utcluj.ro)
Anul IV AIA (romana+engleza) - Prof. Dr. Ing. Ioan Nascu (Ioan.Nascu@aut.utcluj.ro)

Anul I AIA Satu-Mare - As. Dr. Ing. Iulia Clitan (Iulia.Inoan@aut.utcluj.ro)
Anul II AIA Satu-Mare - Prof. Dr. Ing. Daniel Moga (Daniel.Moga@aut.utcluj.ro)
Anul III AIA Satu-Mare - SL. Dr. Ing. Camelia Avram (Camelia.Avram@aut.utcluj.ro)
Anul IV AIA Satu-Mare - SL. Dr. Ing. Mihai Hulea (Mihai.Hulea@aut.utcluj.ro)

Master CAP anul I-II - Prof. Dr. Ing. Petru Dobra (Petru.Dobra@aut.utcluj.ro)
Master IAISC anul I-II - Prof. Dr. Ing. Tiberiu Letia (Tiberiu.Letia@aut.utcluj.ro)
Master ICAF anul I-II - Conf. Dr. Ing. Paula Raica (Paula.Raica@aut.utcluj.ro)
Master IA anul I-II - Prof. Dr. Ing. Liviu Miclea (Liviu.Miclea@aut.utcluj.ro)

Programare disertații master, septembrie 2014

01 Septembrie 2014
COMISIA 1M - examen de disertaţie sesiunea SEPTEMBRIE 2014 - SALA 303 Observator - planificare. Vă rugăm să pregătiți și să aduceți prezentare PowerPoint, inclusiv varianta PDF a acesteia (pentru situații de incompatibilitate PowerPoint)

Programarea examenelor de diploma - septembrie 2014

01 Iulie 2014
Programare examen de diploma - sala G6 - 15 septembrie AICI.

Pachet informatii diploma/disertatie iulie-septembrie 2014

01 Februarie 2014
Programarea exemenelor de diploma

Examen diploma iulie 2014:
Inscrierea la secretariatul facultatii: 23-30.06.2014
Ultima zi de predare a lucrarii: 03.07.2014 ora 14 sala 310 Observator
Examen diploma: 7.07-9.07.2014, în salile 303, 309 și 310 Observatorului 2, orele 8-15

Examen diploma Satu-Mare iulie 2014:
Inscrierea la secretariatul facultatii: 30.06-07.07.2014
Ultima zi de predare a lucrarii: 09.07.2013 ora 14
Examen diploma: 12.07.2014, incepand cu ora 10

Examen diploma septembrie 2014:
Inscrierea la secretariatul facultatii: 8-10.09.2014
Predarea lucrarii: 10-11.09.2014 intre orele 9 si 14, în sala G6 Bariţiu 26
Ultima zi de predare a lucrarii este 12.09.2014, in intervalul orar 13-14:30 sala G6
Examen diploma: 15.09.2014, în sala G6, Bariţiu 26, orele 8-15

Examen disertatie iulie 2014:
Inscrierea la secretariatul facultatii: 26.06-03.07.2014
Predare lucrare disertatie la programul de Master IA (secretar comisie: Sl.Dr.Ing. Stan Ovidiu) - 7 iulie, intre orele 16:00-18:30 in sala 308, cladirea UTCN situata pe str. Observatorului nr. 2.
Predare lucrare disertatie la programele de Master ICAF, CAP, IAISC (secretar comisii Sl.Dr.Ing. Crisan Ruben și As.Dr.Ing. Sita Valentin) - 7 iulie, intre orele 08:00-14:00 in sala 310, cladirea UTCN situata pe str. Observatorului nr. 2.
Examen disertatie: 10-11.07.2014, în salile 305, 309, 310 Observatorului 2, orele 8-15

Examen disertatie septembrie 2014:
Inscrierea la secretariatul facultatii: 10-12.09.2014
Ultima zi de predare a lucrarii: 15.09.2014 ora 14, în sala G2 Bariţiu 26
Examen disertatie: 17.09.2014, în sala 303 Observatorului 2, orele 8-15


Informatii despre examenele de diploma/disertatie 2014 gasiti AICI
Pachet de informatii cu privire la redactare pentru Lucrarea de Diploma AICI si pentru Lucrarea de disertatie AICI

Admitere master sesiunea Iulie/Septembrie 2014

01 Iunie 2014
Informatii detaliate pot fi regasite si aici
Calendarul de desfasurare a admiterii la master

Documente admitere master
Regulament admitere master
Metodologie admitere master AC
Anexa 2 : Sablon proiect

Acte necesare
1. Cerere inscriere
2. Diploma de licenta sau adeverinta de absolvire (numai pentru promoția de anul curent). Diploma sau adeverinta se depun in original pentru candidatii la locurile de la buget, si original sau in copie legalizata pentru candidatii la locurile cu taxa
2. Declaratie pe propria raspundere privind numarul de ani in care candidatul a beneficiat de alocatie bugetara la studii de tip master
3. Diploma de bacalaureat in original pentru candidatii pe locurile de la buget sau in copie legalizata pentru candidatii pe locurile cu taxa
3. Certificat de nastere (in copie legalizata)
4. Copie carte de identitate
5. Doua fotografii 3/4 cm
6. Formularul continand propunerea de proiect pentru activitatea de cercetare/dezvoltare, conform Art. 5.2 (1) (Anexa 2 - Sablon proiect)
7. Chitanta doveditoare a achitarii taxei in cuantum de 150 lei sau acte doveditoare privind scutirea achitarii taxei conform cu Art 3.2 (2), (3) din Regulamentul de admitere master UTCN: Taxa de admitere la UTCN
Taxa pentru procesarea dosarului
8. Dosar plic

Programare examen de licență sectia SATU-MARE sesiunea IULIE 2014

01 Iulie 2014
COMISIA A4-L - examen de licență sectia SATU-MARE sesiunea IULIE 2014 - SALA PROFESORALA - planificare.

Programarea exemenelor de disertatie - iulie 2014

01 Iulie 2014
COMISIA 1M - examen de disertaţie sesiun ea IULIE 2014 - SALA 303 Observator - planificare
COMISIA 2M - examen de disertaţie sesiun ea IULIE 2014 - SALA 310 Observator - planificare
COMISIA 3M (Informatica Aplicata) - sesiunea IULIE 2014 - SALA 309 Observator - planificare

In atentia anilor III romana, engleza, Satu-Mare: optiuni an IV 2014-2015

01 Iunie 2014
In anul universitar 2014-2015, anul IV engleza va urma optiunea A, iar anul IV Satu-Mare optiunea I.

Studentii anului III romana, engleza si Satu-Mare, sunt rugati ca pana in data de 4.07.2014 ora 14 sa completeze optiunile pentru directia de studii/cursurile optionale pe care doresc sa o/le urmeze in anul IV.
Pentru studentii de la Cluj fisele de optiune (listate si semnate) se depun la secretara Departamentului de Automatica (str. Baritiu 26 sala 350), iar pentru studentii de la Satu-Mare la secretariatul extensiei.
Studentii care nu vor depune fisa de optiune pana la data precizata, vor fi repartizati din oficiu de catre conducerea departamentului.

Pentru anul III romana fisa de optiune se descarca de AICI
Pentru anul III engleza fisa de optiune se descarca de AICI
Pentru anul III Satu-Mare fisa de optiune se descarca de AICI

Orar Automatica Satu-Mare, 2013-2014, sem. II

01 Februarie 2014
Orarul sectiei AIA - Satu Mare pentru semestrul II, 2013 - 2014 (modif. 09.05.2014):
AICI

Orar semestrul II, 2013-2014, Cluj-Napoca

01 Februarie 2014
Orarul sectiei de Automatica pentru semetrul II se gaseste AICI
Afisat astazi 14.03.2014. Modificarile vizeaza anul I Master si intra in vigoare de saptamana urmatoare.

Informatii examene diploma/disertatie sesiunea februarie 2014

01 Februarie 2014
Informatii despre examenele de diploma si disertatie se gasesc AICI
Documentele necesare pentru redactarea lucrarilor le gasiti mai jos la sectiunea "Pachet informatii licenta-disertatie 2013"
Preluare lucrari: vineri 10-14 sala 310 Observator.

Prezentare Tenaris

01 Decembrie 2013
Joi 12.12.2013 in sala 356 va avea loc o prezentare facuta de Tenaris-Silcotub Zalau. Sunt invitati studentii anilor 2,3,4 precum si studentii de la master.
Afise prezentare tenaris .jpg sau .pdf

Propuneri lucrari diploma/disertatie 2013-2014

01 Noiembrie 2013
Va rugam ca pana in data de 29.11.2013 sa depuneti la secretariatul departamentului fisa de inscriere la diploma/disertatie semnata de student si cadrul didactic conducator. Fisa va contine pe langa semnaturi titlul temei alese
Temele de licenta si disertatie nu sunt complete. Exista cadre didactice care nu au predat temele. Cu cadrele didactice care nu apar in lista, va rog sa luati legatura personal.
Temele pentru licenta si disertatie (partial) se gasesc AICI
Fisa de inscriere se descarca de AICI

Orar Automatica Satu-Mare, sem. I an universitar 2013-2014

01 Septembrie 2013
Orar afisat 11.11.2013
Orar Satu-Mare

Rezultate Admitere Master - sesiunea septembrie 2013

01 Septembrie 2013
Listele candidatilor admisi sunt disponibile spre consultare aici sau aici.

Structura anului universitar 2013-2014

01 Septembrie 2013
Document PDF, 1.1MB. Erată: 1 octombrie este marți, nu luni.

Deschidere festiva an universitar 2013-2014

01 Septembrie 2013
Deschiderea festiva pentru anul universitar 2013-2014 pentru anul I Automatica si Informatica Aplicata Cluj-Napoca va avea loc luni 30.09.2013 ora 9 in amfiteatrul P03 strada Baritiu 26.
Deschiderea festiva pentru anul universitar 2013-2014 pentru anul I Automatica si Informatica Aplicata Satu-Mare va avea loc marti 1.10.2013 ora 12.30 la sediul extensiei Satu Mare a UTC-N, de pe Bulevardul Lucian Blaga nr. 121

Responsabili de an, anul universitar 2013-2014

01 Septembrie 2013
Anul I ISA (romana+engleza) - SL. Dr. Ing. Cosmin Marcu
Anul II ISA (romana+engleza) - SL. Dr. Ing. Sorin Herle
Anul III ISA (romana+engleza) - Prof. Dr. Ing. Petru Dobra
Anul IV ISA (romana+engleza) - Prof. Dr. Ing. Ioan Nascu

Anul I Satu-Mare - S.L. Dr. Ing. Vlad Muresan
Anul II Satu-Mare - Prof. Dr. Ing. Daniel Moga
Anul III Satu-Mare - S.L. Dr. Ing. Camelia Avram
Anul IV Satu-Mare - S.L. Dr. Ing. Mihai Hulea

Admitere Master sesiunea septembrie 2013

01 Septembrie 2013
Perioada de inscriere si de depunere a propunerii de proiect: 18 - 19 septembrie 2013, orele 9-14, sala C12 la mansarda, cladirea Baritiu 26, la as. ing. Teodora Sanislav.
Interviu: 20 septembrie 2013 ora 8 sala 350 Baritiu 26
Afisarea rezultatelor: 20 septembrie 2013
Depunerea contestatiilor: 23 septembrie 2013
Solutionarea contestatiilor: 24 septembrie 2013
Afisarea rezultatelor din sesiunea din toamna: 24 septembrie 2013 (seara)
Confirmarea locurilor: 25 septembrie 2013

Documente admitere master
Regulament admitere master
Metodologie admitere master AC
Anexa 2 : Sablon proiect

Acte necesare
1. Cerere inscriere
2. Diploma de licenta sau adeverinta de absolvire (numai pentru promoția de anul curent). Diploma sau adeverinta se depun in original pentru candidatii la locurile de la buget, si original sau in copie legalizata pentru candidatii la locurile cu taxa
2. Declaratie pe propria raspundere privind numarul de ani in care candidatul a beneficiat de alocatie bugetara la studii de tip master
3. Diploma de bacalaureat in original pentru candidatii pe locurile de la buget sau in copie legalizata pentru candidatii pe locurile cu taxa
3. Certificat de nastere (in copie legalizata)
4. Copie carte de identitate
5. Doua fotografii 3/4 cm
6. Formularul continand propunerea de proiect pentru activitatea de cercetare/dezvoltare, conform Art. 5.2 (1) (Anexa 2 - Sablon proiect)
7. Chitanta doveditoare a achitarii taxei in cuantum de 150 lei sau acte doveditoare privind scutirea achitarii taxei conform cu Art 3.2 (2), (3) din Regulamentul de admitere master UTCN: Taxa de admitere la UTCN: 50 lei Taxa pentru procesarea dosarului: 100 lei
8. Dosar plic

Programare sustinere lucrari de disertatie - septembrie 2013

01 Septembrie 2013
Programarea detaliata a acestor sustineri in cadrul comisiei A4-M in data de 17 septembrie 2013 este accesibila aici.

Planificare sustinere lucrari de diploma septembrie 2013 - Comisia A1-L

01 Septembrie 2013
Planificarea poate fi vizualizata aici.

In atentia studentilor anilor III romana, engleza, Satu-Mare: optiuni an IV 2013-2014

01 Iunie 2013
OBSERVATIE:
Datorita noilor criterii aprobate de consiliul de administratie al universitatii, la anul IV engleza nu se pot constitui 2 serii. In consecinta se va continua cu modalitatea de repartizare pe optiuni din anii anteriori.
Astfel, anul IV engleza va urma in anul universitar 2013-2014 optiunea I, iar anul IV Satu-Mare optiunea A.

Studentii anului III romana, engleza si Satu-Mare, sunt rugati ca pana in data de 28.06.2013 ora 14 sa completeze optiunile pentru directia de studii/cursurile optionale pe care doresc sa o/le urmeze in anul IV.
Pentru studentii de la Cluj fisele de optiune (listate si semnate) se depun la secretara Departamentului de Automatica (str. Baritiu 26 sala 350), iar pentru studentii de la Satu-Mare la secretariatul extensiei.
Studentii care nu vor depune fisa de optiune pana la data precizata, vor fi repartizati din oficiu de catre conducerea departamentului.

Pentru anul III romana fisa de optiune se descarca de AICI
Pentru anul III engleza fisa de optiune se descarca de AICI
Pentru anul III Satu-Mare fisa de optiune se descarca de AICI

Pachet informatii licenta-disertatie 2013

01 Aprilie 2013
Programarea exemenelor de diploma

Examen diploma septembrie 2013:
Inscrierea la secretariatul facultatii: 3-10 septembrie
Ultima zi de predare a lucrarii: 12 septembrie
Examen diploma: 16 septembrie

Examen disertatie septembrie 2013:
Inscrierea la secretariatul facultatii: 3-10 septembrie
Ultima zi de predare a lucrarii: 12 septembrie
Examen disertatie: 17 septembrie

Informatii despre examenele de licenta/disertatie 2013 gasiti AICI
Informatii privind certificatul de competenta lingvistica AICI
Pachet de informatii cu privire la redactare pentru Lucrarea de Diploma AICI si pentru Lucrarea de disertatie AICI
Predarea lucrarilor intre orele 10 si 14, sala 310 Observator.
ATENTIE MASTER!!!! Dintr-o eroare nu au fost postate foile de inceput pentru lucrarea de disertatie. Le gasiti AICI
Va rugam sa le completati si sa le aduceti la examen.

Rezultate Admitere Master - A doua repartizare

01 Iulie 2013
Rezultatele Admiterii la Master sunt publicate pe site-ul Facultatii de Automatica si Calculatoare aici (sectiunea Ingineria Sistemelor).

Specializarile CAP, IAISC, ICAF - Disertatii - iulie 2013

01 Iulie 2013
Programarea sustinerii disertatiilor sesiunea iulie 2013 este disponibila in cele doua fisiere de mai jos:
Comisia A1-M
Comisia A2-M.

Specializarea IA - Disertatii - iulie 2013

01 Iulie 2013
Programarea sustinerii proiectelor de disertatie din data de 11.07. 2013 se gaseste in fisierul de mai jos:
Comisia A3-M .

Sesiune de comunicari pentru studenti 2013

01 Aprilie 2013
Program conferinta AICI

Emerson Open Days

01 Mai 2013
In data de 31 mai se organizeaza Emerson Open Doors Day ocazie cu care se va deschide Campusul din Cluj, intre orele 09-17, pentru vizitatorii din facultatile interesate.
Cateva detalii legate de modul de organizare :
- se asigura transportul catre si din Campusul Emerson ; plecarile inspre Campus se vor face dupa urmatorul orar :
08 :45 B-dul Muncii ;
FSEGA 09 :30 ; Cinema LT Florin Piersic > ora 10 :30 ;
Observator 13 :30 ;
Caminele Hasdeu 14 :30
- pentru studentii de la facultatile UTC-N localizate in centru Emerson sugereaza vizita in intervalul ce va incepe de la 11 :00 (plecarea de 10 :30), iar pentru cei localizati in Zorilor este sugerata vizita incepand cu ora 14 :00 (plecare 13 :30 din Observator)
- pentru fi posibila evaluarea capacitatii de transport necesare si organizarea vizitei doritorii sunt rugati sa se inscrie la :
https://www.surveymonkey.com/s/EODD
AFIS

In atentia anilor 3 si 4

01 Mai 2013
Intalnire cu firma BOSCH
AICI

Orar Automatica Cluj-Napoca semestrul II 2012-2013

01 Februarie 2013
ORAR AUTOMATICA
Modificat: 23.03.2013, ora 23:30.

Internship at HP, 2013

01 Martie 2013
Internship 2013, at Hewlett-Packard. Details here (PDF, 1.1MB). Application deadline is 28 March, 2013.

Cluj IT Days

01 Martie 2013
In zilele de miercuri si joi, 20-21 Martie 2013, va avea loc evenimentul Cluj IT Days, organizat de Clusterul Cluj IT, din care face parte si UTCN. Evenimentul este prezentat in detaliu la adresa web www.clujit.ro"
Evenimentul are si o componenta care se va desfasura pe parcursul dupa-amiezei de joi 21 Martie, in amfiteatrele P03/Baritiu 26-28/ si B2/Baritiu 25/ din UTCN, dedicata mai ales staff-ului academic si studentilor.
Pentru a cunoaste programul detaliat al acestei componente a evenimentului, va rugam sa accesati Agenda

Practica National Instruments - 2013

01 Februarie 2013
Prin programul sau de practica, National Instruments incurajeaza utilizarea celor mai inalte tehnologii pentru achizitii de date, procesare de semnal, control si sisteme embedded. In perioada iulie-septembrie, NI va organiza un stagiu de practica in cadrul caruia studentii vor beneficia de experienta profesionala in cadrul National Instruments Hungary.
Detalii programului
In prima luna de practica - Iulie - training pe urmatoarele paltforme:
a. LabVIEW
b. Dezvoltarea de aplicatii ce ruleaza in timp real (LabVIEW RealTime)
c. Programarea FPGA (LabVIEW FPGA)
d. Achizitii de date (DAQ)
In lunile august si septembrie, practicantii vor dezvolta aplicatii ce vor include atat componenta Hardware, cat si Software. De asemenea, vor fi implicati direct in activitatile de consultanta tehnica pentru inginerii din Romania ce utilizeaza platforma National Instruments (sub indrumarea inginerilor NI).
Profilul candidatului pentru internship:
- Student in anul 3 (licenta) sau anul 1 (studii master) din cadrul facultatii AC.
- Cunostinte solide de programare si electronica/automatizari.
- Cunostinte de limba engleza
- Interes pentru a invata mai mult, pentru a-si dezvolta atat aptitudinile tehnice cat si cele profesionale intr-o companie multinationala.
Cei care sunt interesati sa petreaca 3 luni din din aceasta vara in cadrul companiei NI sunt incurajati sa aplice direct la adresa: NIRomania.Jobs@ni.com Detalii online

Concurs Eye in the Sky

01 Decembrie 2012
Au mai ramas 10 zile in care studentii, masteranzii si doctoranzii care doresc sa realizeze o lucrare de cercetare originala se pot inscrie in competitia Eye in the Sky.

Eye in the Sky este un proiect derulat la nivel national in perioada 1 noiembrie 2012 - 12 iulie 2013 de compania TeamNet International. Dedicat initial studentilor si masteranzilor in ani terminali, proiectul se adreseaza acum tuturor studentilor, masteranzilor si doctoranzilor de pe teritoriul Romaniei, indiferent de anul de studiu (decizie luata de TeamNet in urma interesului ridicat si a feedback-ului primit din partea studentilor).

In cadrul Eye in the Sky, participantii pot beneficia de tehnologia UAV (Unmanned Aerial Vehicle - un avion de cercetare fara pilot) pentru a culege din zbor datele de care au nevoie pentru research-ul lor. Acest tip de avion (Hirrus UAV) poate executa misiuni variate cu ajutorul unor senzori de tip camera video, camera foto, senzori de poluare, detectie radiatii etc. Astfel, datele obtinute cu acest instrument de cercetare pot fi aplicate in domenii variate de interes. Spre exemplu, pot fi numarati pelicanii din Delta Dunarii, pot fi studiate culturile de porumb, poate fi cartografiat un sit arheologic etc.

Cele mai bune sapte proiecte inscrise in aceasta competitie vor beneficia de tehnologia UAV. Dintre acestea, trei vor fi selectate pentru a fi recompensate cu cate o vacanta de tip city break intr-o capitala europeana.

Cei interesati se pot inscrie in competitie pana pe 21 decembrie 2012.

Puteti gasi mai multe detalii despre Eye in the Sky aici:

Prezezentare Eye in the Sky aici si aici

Teme licenta si disertatie 2012-2013

01 Noiembrie 2012
Temele de licenta si disertatie nu sunt complete. Exista cadre didactice care nu au predat temele. Cu cadrele didactice care nu apar in lista, va rog sa luati legatura personal.
Temele pentru licenta si disertatie (partial) se gasesc AICI

Premii Invata Automatica

01 Noiembrie 2012
Documentul cu premierea studentilor pe proiectul Invata Automatica il gasiti AICI
Pentru vizitarea Petromidia, plecarea va fi joi 15.11.2012 iar intoarcerea sambata 17.11.2012.
Studentii nominalizati pentru excursie (zona verde) si care nu pot participa sunt rugati ca in termen de 2 zile sa nominalizeze in scris cu semnatura un coleg din zona alba a documentului.

Oferte lucrari licenta+Internship Tenaris Silcotub Zalau (2012)

01 Octombrie 2012
Titlu proiect: Imbunatatirea programului Change Over TenarisSilcotub
Descriere: Programul Change Over calculeaza intervalele de timp necesare pentru a face trecerea de la un tip de tratament termic pentru tevile destinate industriei petroliere la alt tip de tratament. In acest moment programul functioneaza cu pana la maxim 14 comenzi si se doreste dezvoltarea acestuia pentru a lucra cu minim 25 de comenzi. Programul a fost realizat in Visual C.
Cunostinte necesare: C++; Visual C.
Studentii interesati sunt rugati sa trimita CV

Diploma Internship TenarisSilcotub
* Ofera studentilor si masteranzilor posibilitatea de a-si realiza lucrarea de licenta/dizertatie, desfasurand un proiect industrial intr-un departament din cadrul companiei noastre. De la debut si pana acum, programul a oferit pentru aproximativ 200 de studenti, oportunitatea de a interactiona cu un mediu real de lucru si de a-si dezvolta astfel abilitatile si competentele practice.
* Durata: 3-4 luni (perioada Ianuarie - Aprilie)
* Locatie: sediul TenarisSilcotub Zalau, jud. Salaj
* Program: Part - time (1-2 zile/sapt)

Criterii de selectie
* Studenti in ani terminali: an IV nivel licenta, anul II -nivel masteral
* Studii: Inginerie Mecanica/Electrica, Stiinta si ingineria materialelor, Automatica si Calculatoare, Tehnologia Constructiilor de Masini, Inginerie Economica
* Rezultatele obtinute in urma participarii la un Centru de Evaluare organizat de TenarisSilcotub
* Limba engleza avansat

Calendarul Selectiei
* Octombrie - Noiembrie: Primirea aplicatiilor
* Noiembrie - Decembrie: Contactarea candidatilor
* Decembrie: Raspunsul final pentru programul Diploma Internship
* Ianuarie/Februarie - Inceperea stagiului de practica

Invitam studentii interesati sa trimita un CV pe urmatoarele adrese de e-mail:
* dmbrumar@tenaris.com
* imiron@tenaris.com

Pentru mai multe informatii va invitam sa vizitati site-ul nostru: www.tenaris.com.

Rezultate admitere master 2012-2013

01 Septembrie 2012
Modificat 12.10.2012
Rezultatele concursului de admitere la master pentru anul universitar 2012-2013 se gasesc AICI
Actualizare master CAP 04.10.2012:
Slivinschi Igor a trecut la buget pe locurile alocate studentilor moldoveni
Csikos Tamas Otto a trecut de la taxa la buget prin eliberarea unui loc
Marta Sergiu trecut la buget
Hauler Noemi trecuta la buget

Grupe an I romana si engleza

01 Octombrie 2012
Grupele sunt afisate aici

Deschiderea anului universitar 2012-2013 an I

01 Septembrie 2012
va avea loc luni 1 octombrie 2012 la ora 9 in amfiteatrul P03

Responsabili de an, anul universitar 2012-2013

01 Septembrie 2012
Anul I ISA (romana+engleza) - SL. Dr. Ing. Sorin Herle
Anul II ISA (romana+engleza) - Prof. Dr. Ing. Ioan Nascu
Anul III ISA (romana+engleza) - Prof. Dr. Ing. Petru Dobra
Anul IV ISA (romana+engleza) - Conf. Dr. Ing. Silviu Folea

Anul I Satu-Mare - S.L. Dr. Ing. Cosmin Marcu
Anul II Satu-Mare - Prof. Dr. Ing. Daniel Moga
Anul III Satu-Mare - S.L. Dr. Ing. Camelia Avram
Anul IV Satu-Mare - S.L. Dr. Ing. Mihai Hulea

Programare susținere lucrări de diplomă, septembrie 2012

01 Septembrie 2012
Programarea susținerii proiectelor de diplomă (pentru comisia A1-1L), sesiunea septembrie 2012.

Pachet de informații licență și disertație, septembrie 2012

01 Aprilie 2012
Inscrierea la secretariatul facultatii in peioada 17-20 septembrie 2012.
Lucrările se vor preda la secretarul comisiei până în data de 21.09.2012 intre orele 10:00-12:00, la Departamentul de Automatică, str. Baritiu 26.
Examenul se va desfasura in data 24.09.2012 in sali care vor fi anuntate in timp util
Pachet de informații și șabloane Licenta (ZIP, 1MB). si Master (ZIP, 1MB)
Comisii

Concurs posturi durata nedeterminata si determinata

01 Septembrie 2012
Concursul pentru ocuparea posturilor scoase la concurs in Statul de functii al Departamentului de Automatica, va avea loc luni 17 septembrie 2012 la sediul departamentului astfel:

Posturi pe durata nedeterminata:

SL 30: ora 8
SL 32: ora 9
SL 33: ora 10
SL 44: ora 11


Posturi pe durata determinata incapand cu ora 12 din ora in ora

Pentru posturile de asistent pe durata determinata:
- dosarele se intocmesc in mod identic cu dosarele pentru posturile pe perioada nedeterminata, conform Metodologiei
- dosarele se depun la secretariatul Departamentului de Automatica pina miercuri 12.09.2012 ora 12
- Oficiul Juridic vizeaza dosarele de concurs
- dosarele vor ajunge la departamente, in vederea desfasurarii concursurilor conform calendarului anuntat
- dosarele cu referatele comisiei de concurs vor fi depuse la prorectoratul didactic si apoi la Departamentul de Resurse Umane

Admitere doctorat 2012

01 Iulie 2012
Colocviul de admitere la doctorat pentru anul 2012 va avea loc marti 18 septembrie 2012 ora 9 la sediul Departamentului de Automatica

Colocviu Practica 2012

01 August 2012
27.08.2012 - G2- 12:00-15:00.
30.08.2012 - G2 - incepand cu ora 14:00.
Caietele de practica in original pentru cei subventionati prin proiectul "Invata Automatica" pot fi predate inclusiv joi, 30.08.2012 sala c12. O copie a acestor caiete va fi predata domnului profesor Petre Dobra.

Admitere Master septembrie 2012

01 Iunie 2012
Inscrieri: 25-26 septembrie 2012, orele 9-14 la secretariatul Departamentului de Automatica, sala 350, str. G. Baritiu 26-28, Cluj-Napoca.
Interviu: 27 septembrie 2012, ora 9.00, la sediul Departamentului de Automatica, sala 350, str. G. Baritiu 26-28, Cluj-Napoca.
Afisare rezultate: 28 septembrie 2012.
Pentru detalii va rugam sa accesati AICI.

Programarea sustinerii proiectelor de disertatie, Comisia A3-M, iulie 2012

01 Iulie 2012
Programarea sustinerii proiectelor de disertatie este afisata aici.

Sustinere lucrari de disertatie - Iulie 2012 - Program

01 Iulie 2012

Orar Automatica semestrul II, anul universitar 2011-2012, Cluj-Napoca

01 Ianuarie 2012
Varianta de orar a fost modificata. Pentru noua varianta click aici.
Ultima modificare: Vineri 13.04.2012, ora 1. Modificarea curenta vizeaza AN I Master.
Va rugam sa verificati in permanenta orarul!
Mentionam ca varianta de la afisier AC nu este actualizata.

ATENȚIE! Informații disertație, iunie 2012

01 Iunie 2012
Predarea lucrărilor de disertație se va face pentru toate cele 3 comisii
Vineri 29.06.2012 între orele 12 și 14 în sala 310 Observator.

Concurs selectie dosare pentru subventionarea practicii de vara

01 Iunie 2012
Luni 25.06.2012 ora 9.00 in sala 45 str. Baritiu 26 va avea loc concursul de selectie a studentilor anului 3 pentru subventionarea activitatii de practica in cadrul proiectlui POSDRU 64051 Invata Automatica. Toti studentii care au depus dosare de subventie vor fi prezenti.
Regulament selectie dosare de practica

Programare sustinere lucrari de diploma, iunie 2012

01 Iunie 2012

Internship practica UPC

01 Iunie 2012
UPC Romania ofera studentilor Facultatii de Automatica si Calculatoare posibilitatea efectuarii practicii de vara in regim de internship. Pentru cei interesati, documentele puse la dispozitie de UPC se gasesc mai jos:
Oferta internship
Prezentare activitati
Formular inscriere

In atentia studentilor anului III Romana - Optiuni an IV

01 Mai 2012
Pentru alegerea optiunii de studii in anul IV, toti studentii anului III linia de predare in limba romana vor depune pina vineri 29.06.2012 ora 12.00 la sediul Departamentului de Automatica, formularul de optiuni completat. Formularul se descarca de aici
Informatii despre planul de invatamant pentru cele 2 optiuni se pot gasi aici

Practica EMERSON 2012

01 Mai 2012
Emerson doreste sa recruteze studenti pentru internship in cadrul practicii de vara, oferindu-se si stagii de internship plătite cu incepere din luna octombrie 2012 (cu prezenta la sediu de aprox. 40h/luna)pentru perioada anului 4. Exista posibilitatea si a subventionarii practicii in cadrul proiectului POSDRU Invata Automatica. Miercuri 16 mai 2012 ora 16 in sala D11 vor avea loc teste tehnice, iar luni 21 mai ora 16 in sala 40 vor avea loc interviuri. Cei care doresc sa se inscrie pentru aceste activitati, sunt rugati sa fie prezenti la datele specificate in salile anuntate, avind asupra lor un CV in limba romana in format europass.

Subventionarea activitatii de practica in cadrul proiectului Invata Automatica

01 Aprilie 2012
In atentia studentilor din anul III romana, engleza, Satu-Mare!
Termenul pentru depunerea dosarelor de subventionare a practicii pentru studentii anului 3 este vineri 15 iunie 2012 ora 10. Dosarele se depun astfel: Cluj - Conf. Dr. Ing Eva Dulf, sala 305 Observator; Satu-Mare: secretariatul Universitatii Tehnice din Cluj-Napoca, Liceul Mihai Eminescu
Dosarul pentru subventionarea practicii va contine:
1. Cerere tip Se descarca de aici
2. CV in format europass Se descarca de aici
3. O adeverinţă din care să rezulte media generală pentru anii anteriori depunerii cererii
- va fi solicitata o adeverinta globala de catre echipa de management a proiectului spre Secretariatul Facultatii AC
4. O declaraţie pe proprie răspundere că activitatea de practică nu este subvenţionată din alt program Se descarca de aici
5. Alte documente doveditoare ale performanţelor anterioare, daca este cazul

Orar Automatica semestrul II, anul universitar 2011-2012, Satu-Mare

01 Ianuarie 2012
Varianta noua-05.03.2012.
Orar AIA-SM sem II (2011-2012)

Lucrari diploma/disertatie 2012

01 Noiembrie 2011
Lucrari diploma/disertatie 2012
Observatie: In cazul cadrelor didactice care nu se regasesc in lista, va rog luati legatura prin mail.

Disertatie - 15 februarie 2012 (actualizare informatii)

01 Februarie 2012
Sustinerea lucrarilor de disertatie va avea loc in data de 15 februarie 2012 in sala G2, incepand cu ora 9. Inscrierile se efectueaza intre 6-10 februarie 2012, la Secretariatul AC, str. Gh. Baritiu 26-28. Lucrarile trebuie predate in data de 13 februarie 2012, sala G2, intre orele 10:00-12:00, la secretarul comisiei, doamna sl.ing. Mirela Dobra(detalii aici).

Licenta februarie 2012

01 Ianuarie 2012
Predarea proiectului va avea loc in data de 13.02.2012 la departamentul de Automatica iar examenul in data de 15.02.2012 la ora 9,00 in Sala G6 de pe str. Baritiu nr 26.

Pagina de Facebook

01 Ianuarie 2012
Pagina Facebook a departamentului de Automatica o gasiti la aceasta adresa: Pagina Automatica

Orar Automatica Satu-Mare sem I 2011-2012

01 Septembrie 2011
Ultima varianta: actualizata azi, 8.11.2011, 15:00
Modificarile vizeaza Anul I.
Varianta intermediara: 21.10.2011, ora 11:00
Orar:
An 1 Satu-Mare
An 2 Satu-Mare
An 3 Satu-Mare
An 4 Satu-Mare

Orar Automatica Cluj-Napoca sem I 2011-2012

01 Octombrie 2011

Varianta noua de orar actualizata azi 25.10.2011. Modificarile vizeaza anul IV Romana grupa 3.
Orarul s-a modificat azi 20.10.2011. Modificarile vizeaza Anul I Master laboratoarele EFAC si TIA. Orarul s-a modificat azi 18.10.2011. Modificarile vizeaza anul III Eng, Master I APD Master II MCP. Modificarile vizeaza anul I, II laboratoarele de DSA Eng si anul I Master. Se vor produce modificari si in zilelele urmatoare. Va rugam, verificati in permanenta orarul pentru a doua zi. Varianta curenta 5, actualizare 20.10.2011, ora 11:20. Varianta 4:11.10.2011. Varianta 3: 4.10.2011 Varianta 2: 2.10.2011, ora 11:00 Varianta 1: 1.10.2011, ora 17:00

PREMII PENTRU STAGIILE DE PRACTICA

01 Octombrie 2011
Pe site-ul www.invata-automatica.utcluj.ro au fost postate informatii privind lista studentilor premiati in cadrul proiectului "Invata Automatica!" in urma efectuarii stagiilor de practica.
OBSERVATII!
1. Contestatii privind viciul de procedura se pot depune in termen de 48 de ore la sediul Departamentului de Automatica(pana marti,11.10.2011, ora 11:00).
2. Studentii de la Master (fost an IV) sunt rugati sa confirme pe adresa honoriu.valean@aut.utcluj.ro participarea la excursie pina vineri 14.10.2011.

Responsabili de an, anul universitar 2011-2012

01 Octombrie 2011
Anul I ISA (romana+engleza) - Prof. Dr. Ing. Honoriu Valean
Anul II ISA (romana+engleza) - Prof. Dr. Ing. Ioan Nascu
Anul III ISA (romana+engleza) - Prof. Dr. Ing. Petru Dobra
Anul IV ISA (romana+engleza) - Conf. Dr. Ing. Silviu Folea

Anul I Satu-Mare - S.L. Dr. Ing. Cosmin Marcu
Anul II Satu-Mare - Prof. Dr. Ing. Daniel Moga
Anul III Satu-Mare - S.L. Dr. Ing. Camelia Avram
Anul IV Satu-Mare - S.L. Dr. Ing. Mihai Hulea

Orar Automatica Satu-Mare sem I 2009-2010

01 Septembrie 2009
Orar modificat 4.11 ora 12.30 an II
An I
An II
An III
An IV

Admitere doctorat 2011

01 Septembrie 2011
Colocviul de admitere la doctorat septembrie 2011 va avea loc joi 29 septembrie 2011 ora 12 la sediu Departamentului de Automatica

Rezultate admitere master 27 septembrie 2011

01 Septembrie 2011
Rezultatele admiterii la master, din 27 septembrie 2011.

Admitere master, seria 2, septembrie 2011

01 Septembrie 2011
Informatii pentru seria a doua de admitere la master Ingineria Sistemelor, 20-29 septembrie 2011.

Inscriere pana in 26 septembrie 2011.
Interviu in 27 septembrie 2011, ora 9.

Rezultate admitere master Ingineria Sistemelor, 19 septembrie 2011

01 Septembrie 2011
Rezultate admitere master Ingineria Sistemelor, sesiunea 19 septembrie 2011.

Admitere master 2011 (iunie si septembrie)

01 Iunie 2011
Informatii admitere master, iunie si septembrie 2011, cu cerere inscriere si formular de propunere proiect.

Sesiunea septembrie 2011:
Inscrieri: 12-16 septembrie 2011, orele 9-14 la secretariatul Catedrei de Automatica, sala 350, str. G. Baritiu 26-28, Cluj-Napoca.
Interviu: 19 septembrie 2011, ora 9.00, la sediul Catedrei de Automatica, sala 350, str. G. Baritiu 26-28, Cluj-Napoca.
Costul inscrierii: 120 lei.

Capacitatea de scolarizare:
1. Controlul avansat al proceselor - CAP (master de cercetare) - 45 locuri
2. Informatica aplicata in ingineria sistemelor complexe – IAISC (master de cercetare) - 45 locuri
3. Ingineria conducerii avansate a fabricatiei – ICAF (master de cercetare) - 30 locuri
4. Informatica aplicata – IA (master profesional) - 45 locuri

Practica Continental

01 Iunie 2011
Luni 11.07.2011 ora 9.00 va avea loc la sediul facultatii in sala E15 selectia pentru practica la Continental. Urmatorii studenti sunt rugati sa participe:
1. Ordace Anamaria
2. Schipor Cristian
3. Nertan Lucian
4. Kis Odon
5. Oprinca Ovidiu
6. Moza Razvan
7. Marcut Sergiu
8. Vlasea Mihai
9. Laze Lucian

Daca mai exista si alti doriritori, pot participa fara probleme. Toti cei care doresc sa participe la selectia pentru Continental, sunt rugati sa trimita un CV in format Europass atasat la un mail domnisoarei Andreea Muntean pe adresa andreea.muntean@continental-corporation.com

Programare sustineri lucrari de disertatie, iulie 2011

01 Iulie 2011

Pachet nou (27 iunie) de informatii licenta si disertatie, iunie 2011

01 Iunie 2011
Pachet informatii si sabloane (ZIP 1MB).
Informatii noi (27 iunie) despre sesiunea de licenta si disertatie, iunie 2011.

Programare sustinere lucrari de diploma, iunie 2011

01 Iunie 2011
Lista pentru comisia A1, comisia A2, comisia A3.

28 iunie 2011 : UTCN - Se evaluează dosarele de practica pentru anul 3

01 Iunie 2011
Detalii legate de data si locul interviului se gasesc pe site-ul oficial "Invata Automatica!".

Informatii noi pentru depunerea lucrarilor de licenta

01 Iunie 2011
Predarea lucrarilor de licenta, pentru sesiunea din vara 2011 Cluj-Napoca, pentru toate cele 3 comisii se va face in data de Joi, 23 iunie 2011 intre orele 10 - 14 in sala 302, Observator. Lucrarea de licenta va fi insotita de 5 exemplare din sinteza lucrarii de licenta si de un CD pe care vor fi stocate licenta in format electronic si aplicatiile (daca este cazul).

Sesiune de comunicari pentru studenti

01 Aprilie 2011
ATENTIE! Datorita faptului ca salile in care se vor desfasura lucrarile sesiunii studentesti sunt libere doar de la ora 16, lucrarile vor incepe doar la aceasta ora!!!!
Va anuntam ca in data de 27 mai 2011 incepand cu ora 16 va avea loc sesiunea de comunicari pentru studenti.
Lucrarile sesiunii se vor desfasura pe 3 sectiuni, in salile E15, E17 si F14. Sustinerea lucrarii de va face printr-o prezentare PP. Sustinerea efectiva va dura maximum 15 minute, fiind urmata de 5-10 minute de intrebari si discutii pe marginea lucrarii. Prezentarea va fi sustinuta in limba engleza.
Programul conferintei poate fi descarcat de aici.

Seminar Tenaris

01 Mai 2011
In atentia celor interesati!
In data de 2 iunie 2011 de la ora 9 in sala E15, va avea loc selectia studentilor pentru burse Roberto Rocca precum si pentru efectuarea activitatii de parctica, de catre reprezentatii firmei Tenaris.

Angajari EMERSON

01 Mai 2011
Detalii aici (engleza). Termen 6 iunie.

Burse de studiu Roberto Rocca 2011

01 Martie 2011

Bursele de Studiu Roberto Rocca 2011_TenarisSilcotub

Bursele de Studiu Roberto Rocca sunt acordate studentilor in inginerie din Argentina, Brazilia, Canada, China, Columbia, Italia, Japonia, Mexic, Romania, Uruguai si Venezuela. Cu toate ca programul cunoaste particularitatile sale in fiecare tara, in toate cazurile bursele sunt acordate exclusiv studentilor care studiaza la Universitati din tara de
origine.

In Romania Programul Educational Roberto Rocca este finantat si gestionat de catre TenarisSilcotub. In cadrul programului, se acorda burse de studiu si de doctorat studentilor si absolventilor din cadrul urmatoarele Universitati:
* Universitatea Tehnica din Cluj Napoca;
* Universitatea "Politehnica" din Bucuresti;
* Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" din Iasi;
* Universitatea "Petrol-Gaze" din Ploiesti;
* Universitatea de Nord din Baia Mare.

Bursele de studiu se ofera studentilor eminenti din anii III si IV - nivel licenta si anul I - nivel masterat din domeniul ingineriei, care urmeaza studii la una dintre urmatoarele specializari: stiinta si ingineria materialelor, inginerie mecanica, electrica, automatica, constructii de masini, ingineria petrolului si gazelor si electronica.

Bursele sunt acordate pentru o perioada de 1 an, avand un cuantum total de 2400 Euro/student/an. In fiecare an la nivel global se acorda un numar de aproximativ 650 de astfel de burse, noi sau reinnoite. In Romania se acorda in media un numar de 40 de burse anual, pentru anul 2010-2011 fiind acordate 42 de burse de studiu Roberto Rocca.

Studentii ce vor beneficia de o astfel de bursa de studiu nu vor avea obligatia de a lucra sau desfasura proiecte de cercetare pentru companiile sponsor, in cazul de fata, pentru TenarisSilcotub. Singurul lucru urmarit de catre finantator pe perioada de acordare a bursei este ca beneficiarul/studentul sa-si mentina pasiunea pentru mediul
industrial si rezultatele academice exceptionale care i-au facilitat acordarea bursei.

Aplicatiile se pot depune online prin intermediul site-ului Roberto Rocca Education Program - www.robertorocca.org sau, cei interesati isi pot manifesta intentia de a aplica la adresa de e-mail vanmuresan@suppliers.tenaris.com termenul limita fiind LTstrong>30 Aprilie 2011LT/strong>.

Pentru mai multe informatii persoanele interesate sunt rugate sa acceseze site-ul Programului sau sa trimita un email la vanmuresan@suppliers.tenaris.com.

Orar semestrul II 2010-2011, modificat 4.03.2011, ora 9:00

01 Februarie 2011
Pentru varianta de orar click aici.

Modificarea curenta vizeaza MASTER An I, grupa 31211, laboratorul de RI de joi trece din saptamana 10 in saptamana 12( 4.03.2011, ora 9:00).

Modificarea vizeaza An II Ro, grupa 3, seminar L. engleza, marti( 2.03.2011, ora 10:50).

Modificarea vizeaza An I Ro, Master An I IA( 1.03.2011, ora 11:00).

Modificarea vizeaza An II Romana( 24.02.2011, ora 19:10).

Modificarea vizeaza An I MASTER( 22.02.2011, ora 15:20).

Modificarea vizeaza An I MASTER( 21.02.2011, ora 16:00).

Va rugam, verificati in permanenta orarul pentru a doua zi!

Orar scoala doctorala sem. 2 2010-2011

01 Februarie 2011
Orarul cursurilor Scolii Doctorale Semestrul I, an universitar 2010-2011 (Afisat luni 22.11.2011 ora 13)

Orar sem. II 2010-2011 Satu-Mare

01 Februarie 2011
Ultima modificare: Luni 21.02.2011 ora 15. Modificat an 3.
Vineri 18.01.2011 ora 16. Modificat an 2,3.
Joi 17.02.2011 ora 16. Modificat an 3
Marti 15.02.2011 or1 14. Modificat an3
Marti 15.02.2011 ora 8. Modificat an2.
Miiercuri 10.02.2011 ora 17. Modificat an1 .
An I
An II
An III
An IV

Programare sustineri lucrari de diploma si disertatii februarie 2011

01 Februarie 2011
Programarea sustinerii proiectelor de diploma si a disertatiilor, sesiunea februarie 2011.

Regulament masterat 2010-2011

01 Ianuarie 2011
Puteti descarca pachetul ce contine "Regulament master AC 2010", "Ghid de finalizare programe masterat" si sablonul pentru coperta lucrarii de disertatie, in format Corel si PDF.

Diploma/licenta februarie 2011

01 Ianuarie 2011
Detalii despre finalizare studii în domeniul "Ingineria sistemelor", februarie 2011.

Orar Automatica Cluj-Napoca semestrul I 2010-2011, 8 decembrie 2010

01 Septembrie 2010
Va rugam sa verificati IN PERMANENTA orarul pentru a doua zi! ACEASTA VERSIUNE este afisata incepand cu data de 8 dec. 2010, ora 9:00.
Modificari orar master CAP an II gupa a 2-a

Orar sem. I 2010-2011 Satu-Mare

01 Septembrie 2010
Orar postat miercuri 3.12.2010 ora 8. Modificat an 4.
An I
An II
An III
An IV

Teme licenta/disertatie 2011

01 Octombrie 2010
Teme licenta/disertatie 2011 (v. fisier atasat): Fiecare student va depune la secretariatul Catedrei de Automatică pâna la data de 30 noiembrie 2010, o fişă format A5 care cuprinde: - titlul lucrarii de licenta/disertaţie; - numele si semnatura studentului; - numele si semnatura coordonatorului ştiinţific.

Admitere doctorat septembrie 2010

01 Septembrie 2010
Concursul de admitere pentru doctoranzi va avea loc in data de joi 30 septembrie 2010 ora 10 la sediul catedrei de automatica. Informatii suplimentare la Serviciul Doctorat si Faculatea de Automatica si Calculatoare
Pentru interviu va rugam sa pregatiti o scurta prezentare Power Point a temei propuse.

Rezultate admitere master, sesiunea iulie 2010

01 Iulie 2010
Lista aici (PDF, 3.3MB).

Interviuri admitere master, 19 iulie 2010

01 Iulie 2010
Interviul de LUNI 19.07.2010, pentru Admitere la ciclul de master in cadrul programelor de studii din domeniul "Ingineria sistemelor", se va desfasura incepand cu ora 9 la sediul Catedrei de Automatica din str. G. Baritiu, nr. 26-28, sala 350.

Cerere inscriere master 2010

01 Iulie 2010
Formular aici (DOC, 85KB).

Admitere 2010

01 Iunie 2010
Admitere 2010:
Licenta
Master

Licenta 2010

01 Iunie 2010
Programarea examenului de licenta iunie 2010:
Comisia 1L
Comisia 2L
Comisia 3L

Comisia 2M Disertatie 24 iunie 2010

01 Iunie 2010
Gasiti programarea sustinerilor aici!

Posturi EMERSON

01 Iunie 2010
Termen 23 iunie. Detalii aici (poster, in engleza).

Varianta noua: norme redactare lucrare de diploma pentru iunie 2010 - februarie 2011, v2

01 Iunie 2010
Pachet aici (960KB, ZIP).

Calendar disertatie 2010

01 Iunie 2010
Detalii aici (DOC, 32KB).

Norme redactare lucrare de diploma pentru iunie 2010 - februarie 2011

01 Iunie 2010
Pachet aici, 960KB ZIP.

EUROPRIX Multimedia Awards 2010

01 Iunie 2010
The EUROPRIX Multimedia Awards are Europe's contest for young professionals and students who work on innovative projects in the field of e-contents and design. Benefits: Nominees will receive a host of benefits, including: + An all-expenses-paid trip to the EUROPRIX Multimedia Festival in Graz, Austria (November 11-13, 2010) + Become part of the powerful EUROPRIX community + Presentation of their project in the EUROPRIX yearbook, distributed all over Europe + Great networking and unique promotion opportunities throughout Europe + Cutting-edge software packages. Submission deadline: July 1, 2010. Mai multe informatii (in engleza).

Comisii diplome iunie 2010 - februarie 2011

01 Iunie 2010
Lista comisiilor de diploma iunie 2010 - februarie 2011 se poate descarca de aici.

Modificare orar Cluj, an IV, joi

01 Aprilie 2010
Modificare orar pentru anul IV, ziua de joi.

Workshop SoftVision - testare iPhone, iPod, iPad

01 Aprilie 2010
Oportunitate de participare la workshop SoftVision, pe 24-26 mai.

Modificare orar scoala doctorala

01 Aprilie 2010
Noul orar pentru scoala doctorala.

Orar doctorat Automatica, sem. II, 2009-2010

01 Martie 2010
Orarul pentru doctorat Automatica, semestrul II, anul universitar 2009-2010.

Internship at ABB Corporate Research, Switzerland

01 Februarie 2010
Internship at ABB Corporate Research, Switzerland.

Orar Automatica Cluj-Napoca, sem. II, 2009-2010

01 Februarie 2010
Orar Automatica Cluj-Napoca, semestrul II, anul universitar 2009-2010.

Orar Automatica Satu-Mare, sem. II, 2009-2010

01 Februarie 2010
Orar Satu-Mare, semestrul II: an I, an II, an III, an IV.

Finalizare studii, februarie 2010

01 Februarie 2010
Informatii despre finalizare studii in domeniul "Ingineria sistemelor", sesiunea februarie 2010.

2010 Roberto Rocca Fellowships

01 Decembrie 2009
The Roberto Rocca Education Program is now accepting applications for the 2010 Roberto Rocca Fellowships, for doctoral studies in selected fields of engineering. The Fellowships are open to citizens of Argentina, Colombia, Brazil, Indonesia, Mexico, Romania and Venezuela who will enter a Ph.D. program at a university outside their own country in 2010 or who are already undertaking a Ph.D. at a university outside their own country. Fellowships are granted to students who will or are pursuing a Ph.D. in Materials Science, Electrical, Mechanical, Chemical and Petroleum Engineering and whose research offers potential benefits to the steel industry. Each Roberto Rocca Fellow receives up to 50,000 USD per year for two years to cover the cost of tuition, fees and living expenses. The Program expects to award 12 to 15 Fellowships in 2010. Fellows are not required to work or do research for the sponsoring companies in exchange for the Fellowships. Employees of the sponsoring companies are not eligible for the Fellowships. Applications for the Fellowships must be submitted via the on-line Fellowship application on the Roberto Rocca Education Program's website (www.robertorocca.org). The deadline for applications is December 11, 2009. Fellowship winners will be announced in April 2010. For additional information about the Fellowships see the Program's website or send an email to info@robertorocca.org. Founded in 2005 to promote the study of engineering and the applied sciences, the Roberto Rocca Education Program is sponsored by the Tenaris, Ternium and Techint companies. The Program is named in honor of Roberto Rocca, the late Chairman of the Techint Group. In addition to Fellowships for Ph.D. studies, the Program also awards Scholarships for undergraduate study at domestic universities in participating countries and expects to fund more than 800 Scholarships in 2010.

Teme de licenta/disertatie iunie 2010

01 Noiembrie 2009
Lista cu temele de licenta/disertatie este aici. Pana in data de vineri 11.12.2009 ora 14 fiecare student din anii terminali va aduce la sediul catedrei o foaie A5 care va cuprinde: 1. Titlul temei de licenta (an IV licenta) / disertatie (an II master). 2. Numele si semnatura cadrului didactic coordonator. 3. Numele, grupa si semnatura studentului.

HP Software Quality Assurance Workshop

01 Noiembrie 2009
HP Software Quality Assurance Workshop la UTCN, Baritiu 26-28, sala P01, 8-9 decembrie ora 18.

Orar Automatica Cluj-Napoca Sem I 2009-2010

01 Octombrie 2009

Grupe an 1 master

01 Octombrie 2009

Stagiu doctoral si post-doctoral la LIRMM, Franta

01 Septembrie 2009
Franta, Montpellier, institutul LIRMM: posibilitate stagiu de doctorat, tema "Secure Microprocessor Testing", salariu aproximativ 1450€/luna; posibilitate stagiu post-doctoral, tema "Test and reliability of secure devices", salariu aproximativ 2050€/luna.

Orar Automatica Doctorat sem I 2009-2010

01 Septembrie 2009

Grupe an I Automatica, octombrie 2009

01 Septembrie 2009
Lista studentilor pe grupe si semigrupe, an I, Automatica, octombrie 2009: grupe de romana (PDF, 4 pagini), grupe de engleza (PDF, 2 pagini).

Admitere master 2009

01 Iunie 2009
Informatii despre admiterea la studii de master 2009 gasiti pe pagina Facultatii de Automatica si Calculatoare (specializari, numar de locuri, conditii de admitere, sesiuni, acte necesare, formularul pentru propunerea de proiect).
Alte formulare si informatii:
Formular de inscriere pentru alegerea specializarii de master
Propunerile de proiecte vor fi evaluate conform acestor criterii.
Comisia de admitere.
Vor putea participa la interviul din data de 17.07.09 cei care depun la secretariatul catedrei dosarele de inscriere pana MIERCURI 15.07.09 ora 15. Pentru absolventii 2009 adeverinta de absolvire poate lipsi, urmand a fi adusa ulterior.
Interviul din data de 17 iulie va avea loc la sediul Catedrei de Automatica (str. Baritiu 26-28), la ora 9.

Rezultate admitere master, sesiunea septembrie 2009

01 Septembrie 2009
Rezultatele de la admiterea master, sesiunea toamna, septembrie 2009 - PDF, 2 pagini.

Interviu master, septembrie 2009

01 Septembrie 2009
Interviul pentru admiterea la Master va avea loc luni 14.09.2009 la ora 9:00 la sediul Catedrei, str. Baritiu nr. 26.

Rezultate admitere master, sesiunea iulie 2009

01 Iunie 2009
Rezultate admitere master, sesiunea iulie 2009: rezultate an IV, rezultate an V.

Programarea sustinerii lucrarilor de disertatie, sesiunea iunie 2009

01 Iunie 2009
Programarea sustinerii lucrarilor de disertatie, sesiunea iunie 2009, este disponibila aici.

Programare sustinere lucrari de diploma, iunie 2009

01 Iunie 2009
Comisia A1: 22, 23, 24 iunie. Comisia A2: 22, 23, 24. Comisia A3: 22, 23, 24. Comisia A4: 22, 23, 24. Comisiile au componenta descrisa aici.

Licenta iunie 2009

01 Mai 2009
Regulament si exemple pentru redactarea diplomelor, sesiunea iunie 2009.

Disertatie iunie 2009

01 Iunie 2009
Informatii despre disertatia master, sesiunea iunie 2009 gasiti aici.

Site ACSC 2009 - sesiunea de comunicari stiintifice a studentilor AC 2009

01 Mai 2009
Informatii detaliate pe site-ul ACSC 2009: http://193.226.6.120/acsc/.

Sesiunea de comunicari stiintifice a studentilor AC 2009

01 Aprilie 2009
Sesiunea de comunicari stiintifice a studentilor AC 2009 va avea loc pe 22 mai 2009. Termen pentru trimiterea lucrarilor: 15 mai 2009.

Fonduri pentru dotare

01 Martie 2009
Fundaţia Comunitară Cluj şi partenerul său Electrogrup SA lansează în Cluj-Napoca, prin programul “Collegium. Excelenţă în Educaţie”, un fond de 70.000 RON destinat dotării şi/sau amenajării instituţiilor de învăţământ clujene. Detalii: comunicat (PDF, 533KB), afis (JPG, 1.5MB).

Comisii diplome iunie 2009 - septembrie 2009

01 Martie 2009
Informatii despre comisiile de diploma.

Orar Automatica Cluj-Napoca semestrul II 2008-2009(4 martie 2009, ora 15:50)

01 Februarie 2009
Aici gasiti orarul sectiei de Automatica.

Varianta online are prioritate!

Orar Automatica Satu Mare semII 2008-2009(25.02.2009, ora 14:05)

01 Februarie 2009

Disertatie master 2009

01 Ianuarie 2009
Informatii despre disertatia master 2009 gasiti aici.

Examenul de licenta din sesiunea februarie 2009

01 Ianuarie 2009
Informatii despre examenul de licenta din sesiunea februarie 2009 sunt disponibile aici.

Oportunitati de Master sau Doctorat pentru studenti

01 Noiembrie 2008
Dl. Cristinel Ababei, Assistant Professor la ECE Dept. North Dakota State Univ, USA, cauta 1 (poate 2) studenti pentru pentru Masterat sau prefeabil Doctorat cu incepere in August 2009. Studentii selectati vor avea: -- Suport financiar asigurat sub forma de bursa lunara (ceea ce se cheama Research Assistantship - RA pentru inceput cel putin si apoi posibil sub forma de Teaching Asistantship - TA). -- Tuitia scolara deasemenea acoperita. -- Oportunitatea de a face Masterat sau Doctorat la o Univ. din USA. Acest fapt ar putea deschide studentilor noi oportunitati profesionale si personale. Pentru a fi considerati/calificati acesti studenti trebuie: -- Sa dea testul TOEFL (obligatoriu) si sa obtina un scor de cel putin 525 si testul GRE (recomandat). -- Sa aiba facultatea sau Masteratul terminat/a cu succes pina la vara lui 2009. -- Sa fie motivati si dornici de a se imbarca in efortul de a face Masteratul (2 ani) si/sau Doctoratul (3+ ani). Pentru mai multa informatie despre directii de cercetare, aici este adresa paginii sale: http://www.ece.ndsu.nodak.edu/~cris/ Studentii interesati sint incurajati sa il contacteze direct la adresa: cristinel.ababei@ndsu.edu.

Oferta de lucru in programare si electronica

01 Noiembrie 2008
S-a primit o solicitare din partea firmei Merlin-Electronic pentru un programator in C++ si cu cunostinte de electronica. Firma lucreaza in doua domenii, primul sisteme de comanda in alimentatia publica (telecomenzi), respectiv aparate de masura pentru industrie. Programele sunt dezvoltate actualmente in C++, asamblare si ceva Visual Basic. Platformele hardware sunt cu procesoare Fireball si cu 32 Bit Arm. Firma este dispusa sa-l duca pe angajat in Germania pentru instruire, apoi poate lucra si in Romania. Pentru alte detalii va rugam sa-l contactati pe dl. Remus Lungu LTfr_seraph60>.

Teme de diploma pentru sesiunea iunie 2009

01 Noiembrie 2008
Temele de diploma pentru anul universitar 2008-2009, sesiunea iunie 2009, sunt listate aici (PDF in ZIP, 189KB).

Orar Satu Mare, sem I, 2008-2009 (11 nov. 2008, 9:23)

01 Septembrie 2008
Orar Satu Mare: an I (02 oct. 2008, 12:54), an II (01 oct. 2008, 09:47), an III (27 oct. 2008, 10:58), an IV (01 oct. 2008, 09:47).

Orar Cluj-Napoca, sem. I, 2008-2009 (10 nov.2008)

01 Octombrie 2008
Orarul semestrului I, anul universitar 2008-2009!

Burse Emerson 2009

01 Septembrie 2008
Incepand din luna octombrie anul curent demareaza o noua actiune de acordare de burse EMR pentru studenti UTC-N aflati in ultimul an de studiu (forma de studii bachelor sau master). Profilele disponibile sunt: mecanic, electric, electronica, automatizari si calculatoare. Procesul de selectie a bursierilor implica: (1) primirea cv-urilor candidatilor pana la data de 14 octombrie (via e-mail sau direct); (2) un examen in scris, in engleza, de durata o ora in data de 17 octombrie; (3) un interviu cu primii 12 candidati in data de 24 octombrie. Se vor acorda 6 burse similare celor de anul trecut: 500 RON/luna fara alta obligatie decat un minim de 8 ore/saptamana activitate in cadrul uneia dintre echipele REC-EMR. Activitatea bursierilor nu va fi legata (direct) de proiectele lor de diploma! Datele de mai sus sunt sintetizate pe afisul urmator: afis.

Cazare in camin, 2008-2009

01 Iunie 2008
Formularul-tip pentru cerere cazare in caminele UTCN, in anul universitar 2008-2009, este aici (2.5KB, ZIP, contine DOC inauntru).

Sustinere lucrari de diploma, iunie 2008: programare pe zile, la comisia 2

01 Iunie 2008
Fiecare student trebuie sa fie prezent cu cel putin o ora inainte de sustinere. Fiecare student va aduce prezentarea pe stick sau CD. Cei care nu au predat, impreuna cu lucrarea, si cele 6 exemplare cu sinteza si/sau CD-ul de la sfarsitul lucrarii, sa le aduca la sustinere.
Atentie, luni prezentarile incep la ora 9, iar marti si miercuri la ora 8.
Lista pe zile, pentru sustinerile la comisia 2, este aici: format HTML, format Excel.

Orar Satu Mare, sem. II, 2007-2008

01 Februarie 2008

Sesiunea iunie 2008, septembrie 2008 si februarie 2009

01 Mai 2008
Anuntul sesiunii iunie 2008, septembrie 2008 si februarie 2009 si pachetul de informatii.

Locuri de munca Autostrada Transilvania (engleza)

01 Aprilie 2008
The Autostrada Transilvania project is currently looking to fill the following positions:

1. Software Developer, Savadisla (job site)
2. Desktop Support, Savadisla (job site)
3. Infrastructure Support, Chiribis (job site)
4. Desktop Support, Chiribis (job site)

If you have any current or former students that would be interested in working with us please have them contact me. My email is below.

For the right candidates, we will consider bringing them into Bechtel full time and moving them to other international locations. My team has sent one Romanian to London this year already on a permanent basis.

Contact person:

Eric Van Zeebroeck
Autostrada Transilvania
Project IT Manager

Email: emvanzee@rmw.ro
Mobile: +40 (0)75 201 3333
Desk: +40 (0)74 188 2611

Orar Cluj-Napoca, sem.II (2007-2008)!

01 Februarie 2008

Burse Emerson

01 Februarie 2008
Firma Emerson ofera burse in cadrul "Emerson Engineering Scholarship Program". Poster cu informatii (in limba engleza) este aici.

Sesiunea februarie 2008

01 Ianuarie 2008
Detalii despre sesiunea din februarie 2008.

Regulament masterat 2007-2008

01 Ianuarie 2008
Regulament masterat 2007-2008 (PDF, 141KB). Include si structura anului universitar 2007-2008.

Regulament practica 2007-2008

01 Ianuarie 2008
Regulament practica tehnologica 2007-2008 (PDF, 67KB).

Teme de diploma 2008

01 Noiembrie 2007
Teme de diploma ingineri si master, pentru sesiunea iunie 2008.

Orar consultatii Calculatoare, sem. I, 2007-2008

01 Noiembrie 2007

Orar consultatii Automatica, sem I, 2007-2008

01 Noiembrie 2007

Burse/diplome Siemens VDO

01 Octombrie 2007
Avand in vedere buna colaborare dintre Catedra de Automatica si Siemens VDO, am primit o propunere de noi proiecte pentru studenti. Este vorba despre programul de burse private si cel de proiecte de diploma. Programul de burse private se adreseaza studentilor din ultimul si penultimul an de studii, a caror medie este de minim 8,5. Acestia sunt invitati sa candideze pentru obtinerea unei burse private lunare, pe care compania o ofera pe perioada studiilor. Acest program este creat pentru a oferi sprijin material studentilor cu rezultate academice bune si angajarea lor la absolvire. Programul de proiecte de diploma a fost creat pentru a oferi suportul tehnic realizarii lucrarilor de diploma studentilor interesati de domeniul automotive. Acesta presupune ca studentul sa beneficieze de o dubla coordonare : a profesorului sau/si a unui reprezentant tehnic din companie, proiectul urmand a fi realizat in cadrul companiei, in perioada martie - iunie 2008. Pe durata acestei perioade va incheiat un contract de munca cu durata determinata, conform caruia studentii participanti la acest program vor beneficia de o remuneratie lunara, bonuri de masa si cazare in camin. Atasat sunt posterele celor doua programe (burse, diplome) si lista (engleza) proiectelor de diploma propuse.

Bursa doctorala IBM

01 Septembrie 2007
Va anuntam lansarea programului IBM Ph.D. Fellowship, care recunoaste studentii doctoranzi exceptionali, implicati in anumite domenii de interes pentru IBM si fundamentale pentru inovatie. Programul IBM Ph.D. Fellowship sprijina si diversitatea fortei de munca. IBM incurajeaza diversitatea in mediul de munca prin nominalizarile femeilor, minoritatilor si a tuturor celor care contribuie la diversitate. Aceste premii constau in burse de sprijin de pana la $17,500 (US) pentru un an academic. Fiecarui nominalizat ii este asignat un mentor IBM in concordanta cu interesele tehnice. Ei sunt incurajati sa lucreze ca interni intr-un laborator IBM de cercetare si dezvoltare, sub indrumarea mentorului. Daca aveti studenti doctoronzi cu rezultate exceptionale in cadrul activitatilor de cercetare, va rugam sa ne trimiteti datele de contact ale studentului respectiv (incluzand si datele de contact ale profesorului indrumator) si o scurta descriere a tezei de doctorat cu rezultatele obtinute pana in prezent. Va atasez descrierea in engleza a programului. The IBM Ph.D. Fellowship Awards is an intensely competitive program which honors exceptional Ph.D. students in many academic disciplines and areas of study, for example: computer science and engineering, electrical and mechanical engineering , physical sciences (including chemistry, material sciences, and physics), mathematical sciences (including optimization), business sciences (including financial services, communication, and learning/knowledge), and service sciences, management, and engineering. Additionally, IBM pays special attention to an array of focus areas of interest to IBM and fundamental to innovation, including: Analytics Optimization, data visualization, business intelligence, particularly social networks & analysis, information-based medicine, services and software to improve business performance Business transformation and services innovation Labor based supply chains, SSME - Services Science, Management and Engineering Expressive ways of manipulating computers HCI, programming models and tools, language understanding, ontology's Information management and analysis Real-time data analysis, information based medicine, data base technology Computing infrastructure Management of computer centers virtualization, autonomic computing, power management Pervasive computing Sensors and actuators High Performance Computing Use of massive parallelism for non-scientific/engineering applications (including those applications), cell/multi-core, power management The IBM Ph.D. Fellowships are awarded worldwide. IBM Ph.D. Fellows are awarded tuition, fees, and a stipend for one nine-month academic year. Stipends vary by country/geography and the student will be informed at the time of the award what the stipend is for their country/geography. All IBM Ph.D. Fellows are matched with an IBM Mentor according to their technical interests, and they are encouraged to intern at an IBM research or development laboratory under their Mentor's guidance. An IBM ThinkPad is awarded during the internship. Internship assignments are designed to strengthen and broaden the Awardee's technical experience and contacts. Interns are paid by their host site and will be subject to the prevailing terms and conditions of the internship program at that site. IBM is an equal opportunity employer. IBM Ph.D. Fellowships are awarded for one nine-month academic year. After receiving an award, an Award Recipient may be renominated the following year for consideration to receive an IBM Ph.D. Fellowship again, based on the Award Recipient's continued exceptional academic standing, progress and achievement, and sustained interaction with IBM's technical community. A student may compete annually and be awarded a maximum of three years. IBM requests that a maximum of two nominations per department be submitted in addition to any renewal nominations. Students must be nominated by a faculty member. They must be enrolled full-time in a college or university Ph.D. program, and they must have completed at least one year of study in their doctoral program at the time of their nomination. Award Recipients will be selected based on their overall potential for research excellence, the degree to which their technical interests align with those of IBM, and their academic progress to-date, as evidenced by publications and endorsements from their faculty advisor and department head. While students may accept other supplemental fellowships, to be eligible for the IBM Ph.D. Fellowship Award they may not accept a major fellowship in addition to the IBM Ph.D. Fellowship. Toate cele bune, Anamaria Dogar IT Specialist IBM Romania - Linux Competency Center Faculty of Automatic Control and Computers, building ED, 3rd floor, room ED320 Spl. Independentei 313, Sector 6, Bucharest, Romania Mobile: +40 721 485 276 E-mail: anamaria.dogar@ro.ibm.com www.linuxcenter.ro

Sesiune exceptionala - septembrie 2007

01 Septembrie 2007
Biroul Senatului UTC-N, prin hotararea nr. 47/04.09.2007, a decis desfasurarea unei sesiuni exceptionale de reexaminari pentru studentii anilor terminali (lunga durata, colegiu, studii aprofundate si master) in perioada 17-21 septembrie 2007 in urmatoarele conditii: - se pot sustine maxim 3 probe (studentii cu mai mult de 3 restante sunt declarati repetenti) - taxa de reexaminare este de 150 RON/proba. Conducerea facultatii AC a stabilit cele trei zile de reexaminari pentru zilele de 18, 19 si 20 sept. Tot in aceasta perioada se vor sustine reexaminari pentru anii III si IV (lunga durata, conform prevederii din structura anului universitar). Urmariti planificarea la afisierul decanatului.

Admitere doctorat septembrie 2007

01 Septembrie 2007
Detalii (html) despre colocviul de admitere la doctorat, sesiunea septembrie 2007.

Admitere la continuare studii, Cluj-Napoca si Satu-Mare, 2007

01 Iulie 2007
Detalii (html) despre admiterea la continuare studii, sectia "Automatica si Informatica Aplicata (Cluj-Napoca si Satu-Mare)".

Admitere master 2007

01 Iunie 2007
Admiterea la ciclul de master 2007: metodologia (html); formularul de inscriere la admitere (zip, 80KB, rtf inauntru); criterii de evaluare a proiectelor - formular pentru evaluatori (zip, 19KB, doc inauntru); proiecte propuse la admiterea 2006-2007 (zip, 582KB, rtf inauntru) - atentie, formularul de anul acesta este simplificat fata de cel de anul trecut.

Programare sustinere lucrari de diploma

01 Iunie 2007
Programare sustinere lucrari de diploma (ingineri)/examen de absolvire (colegiu), 18-21 iunie 2007.
Comisia 1.

Comisii diplome iunie 2007 - februarie 2008 (PDF)

01 Iunie 2007
Comisiile pentru sustinerea examenelor de diploma - sectia ingineri Automatica si absolvire - sectia colegiu Automatizari (Cluj-Napoca si Satu-Mare), sesiunile iunie 2007, septembrie 2007 si februarie 2008.

Norme de redactare diplome

01 Aprilie 2007
Regulament si exemple pentru redactarea diplomelor, sesiunea iunie 2007.

Oportunitate pentru absolventi

11 Noiembrie 2006

In fiecare an compania Shell ofera absolventilor din mai multe domenii ale ingineriei oportunitati de angajare.

Am primit astfel pe adresa Oficiului de Relatii Internationale oferta "Shell's Gourami Business Challenge" care poate fi accesata la link-ul: http://www.utcluj.ro/download/GouramiNov11th.pdf

Termenul limita de depunere a aplicatiilor este 11 Noiembrie 2006.

Pentru informatii suplimentare sunteti rugati sa vizitati site-ul http://www.shell.com "Jobs and Careers" sau sa o contactati pe:

dna Anna Kubica Account Executive, Petrus Communications Tel. +33(0)1 49 88 04 57 E-mail: anna@petruscommunications.com