Bine ați venit la Departamentul de Automatică

Contact

Departamentul de Automatică
Str. G. Barițiu nr. 26-28, 400027 Cluj-Napoca, România

Sediu departament - Sala 352, telefon: +40 (264) 401220
Fax: +40 (264) 599893

Admitere Master - toamna 2017

Calendarul de desfasurare a admiterii la master 2017 - toamna - este accesibil aici.

Mai mult ...

Rezultate finale admitere Master IS

Rezultatele finale sunt disponibile aici.

Mai mult ...

Programarea sustinerii licentelor si disertatiilor - iulie 2017

Absolvenții sunt rugati sa se prezinte in sala cu cel putin 30 de minute inainte de ora stabilita.

Vor pregati un fisier ppt sau echivalent pentru sustinerea lucrarii ( Prezentare_Nume_Prenume.ppt) si, ulterior, dupa sustinerea tuturor prezentarilor orale, vor pune la dispozitia comisiei posibilitatea de evaluare a proiectului practic (aplicatie software sau hardware).

Licențe

 

Disertații

Mai mult ...

2017 Admitere Master

Pentru concursul de admitere in cadrul programelor de Master, sesiunea iulie 2017, lista documentelor necesare pentru inscrierea candidatilor este disponibila mai jos.

 

Documente necesare pentru înscriere (conform cu Art. 3.5. din Regulamentul de admitere la master al UTCN 2017-2018)

  1. Cerere de înscriere (se completează în două exemplare, dintre care unul rămâne în dosar, iar celălalt rămâne la candidat);
  2. Diplomă de licență (sau echivalentă) sau adeverință de absolvire (numai pentru promoția din anul curent) în original sau în copie certificată de CCO;
  3. Supliment la diplomă pentru promoțiile anterioare în original sau în copie certificată de CCO;
  4. Declarație pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocație bugetară la studii de tip master (inclusă în cererea de înscriere);
  5. Certificat de naștere în copie certificată de CCO;
  6. Copie certificată de CCO după cartea sau buletinul de identitate;
  7. Două fotografii 3/4 cm;
  8. Chitanța de achitare a taxei de înscriere sau acte doveditoare privind scutirea/reducerea de taxă, conform cu Art. 3.3 (1), (2) și (3) din Regulamentul de admitere master al UTCN. Taxa de înscriere se plătește în sala 46, str. G. Barițiu, nr. 26-28, sau la casieria de pe str. Daicoviciu, nr. 15. Candidații care nu sunt absolvenți UTCN trebuie să treacă mai întâi pe la Secretariatul Facultății de Automatică și Calculatoare, sala 45, str. G. Barițiu, nr. 26-28;
  9. Adeverință medicală;
  10. Dacă este cazul acte doveditoare privind finanțarea studiilor de la universitatea absolvită;
  11. Formularul conținând propunerea de proiect pentru activitatea de cercetare/dezvoltare, conform Art. 5.2 (1) din Metodologia Facultății de Automatică și Calculatoare pentru admiterea la studii universitare de master (Anexa 2 Sablon proiect);
  12. Dosar plic. Pe dosar se va scrie citeț numele, inițiala tatălui și prenumele complet al candidatului, toate cu majuscule.

Pentru toate actele în copie trebuie prezentat originalul pentru conformitate. Certificarea conformității cu originalul se face de către persoana desemnată din cadrul Comisiei de Certificare a Conformității cu Originalul (CCO).

 


De asemenea, candidatii sunt rugati sa consulte/descarce urmatoarele documente:
Regulament de admitere la master UTCN
- Metodologia de admitere la master AC
- Anexa 1. Calendar admitere
- Anexa 2. Sablon proiect.

Mai mult ...

Detalii privind finalizarea studiilor - sesiunea iulie 2017

Calendarul finalizarii studiilor de licenta si master este disponibil aici.

Predarea lucrarilor:

  1. Se vor preda: un exemplar al lucrarii scrise avand semnatura autorului si a coordonatorului stiitific, un CD ce contine lucrarea de licenta in format .doc si codul sursa integral al partii aplicative dezvoltate.
  2. Predarea lucrarilor de licenta (indiferent de comisie) se va face marti, 11.07.2017, intre orele 9-14 in
    sala 310, cladirea UTCN din str. Observatorului 2.
  3. Predarea lucrarilor de disertatie (comisia Master 1M, 2M si 3M) se va face marti, 11.07.2017, intre orele 14-16 in sala 308, cladirea UTCN din str. Observatorului 2 (email de contact: Iulia.Stefan[at]aut.utcluj.ro).
  4. Programarea sustinerilor se va publica ulterior incheierii perioadei de inscriere si predare a lucrarilor.

Sustinerea lucrarilor de licenta, sectia Satu-Mare, se va realiza in data de 15 iulie 2017, cu incepere de la ora 9.

Comisiile active pentru sesiunea iulie/septembrie: aici.

Modelul pentru lucrarea de licenta: aici (ACTUALIZAT 7.07.2017).

Regulament pentru finalizarea lucrarilor de licenta si disertatie: aici.

Alte detalii privind sablonul de coperta: licenta ro, licenta en, master/ arhiva sabloane de coperta - varianta Word.

 

 

Mai mult ...

IoT Student Challenge

Azi, 22.06.2017, se desfasoara Finala Competitiei Internet of Things Student Challenge 2017, incepand cu ora 15:00. In cadrul competitiei s-au inscris 14 echipe formate din studenti din cadrul Facultatii de Automatica si Calculatoare, Sectia de Automatica si Informatica Industriala, care au dezvoltat proiecte Internet of Things si Building Automation. Competitia este strans legata de Conferinta Stiintifica Internationala AQTR (International Conference on Automation, Quality and Testing, Robotics) si va avea loc anual, ridicand stacheta tot mai sus.

Pagini oficiale ale competitiei:
http://contest.aqtr.ro/
https://www.facebook.com/Internet.of.Things.Student.Challenge/.

Locatia evenimentului:
Facultatea de Automatica si Calculatoare, Departamentul de Automatica,
Strada Dorobantilor, Nr.71-73, Sala C1 22.06.2017, orele 15-22.

 

Mai mult ...

Scoala de vară - Buzzing Internet of Things

Am dat drumul la înscrieri pentru școala de vară Buzzing Internet of Things. Digital products for the energy market | Cluj 2017.

Scoala de vara va avea loc in perioada 3-8 iulie, in cadrul UTCN, sala S35, Baritiu, iar trainingul va fi susținut de către Alexandru Radovici (https://www.linkedin.com/in/alexandruradovici/) utilizand platforma wyliodrin (https://www.wyliodrin.com/).

Mai multe detalii despre scoala de vara puteti afla accesand pagina de facebook al evenimentului la adresa https://www.facebook.com/events/125470091365095/

Pentru inschiere utilizati formularul de la adresa: http://bit.ly/BuzzingIoT

Mai mult ...

Locul I - Concursul International HARD&SOFT SUCEAVA 20 Mai 2017

Cei patru studenti au construit o bicicleta inteligenta. Solutia implementata le-a adus clasarea pe primul loc in cadrul celei de-a 24 editii a Concursului International pentru Studenti "HARD & SOFT Suceava, 14-20 Mai 2017".

Cei patru reprezentanti ai UTCN sunt Bia Beniamin (Automatica- AC - anul I, Automatica), Vlad Socaciu (Automatica- AC - anul II, Automatica), Calin Baciu (ETTI - an I, master IE) si Octavian Coca (ETTI - anul II, engleza),si l-au avut ca si coordonator pe Conf.Dr.Ing. Alin GRAMA.

Mai mult ...

!!!ORAR SATU-MARE - sem II, actualizare

Orarul sectiei Satu-Mare a Specializarii Automatica si Informatica Aplicata, valabil pentru semestrul II al anului universitar 2016-2017, este disponibil aici.

Mai mult ...

!!!!ORAR CLUJ - sem. II actualizare

Orarul Sectiei de Automatica si Informatica Aplicata din Cluj-Napoca pentru semestrul II, anul universitar 2016-2017, este accesibil AICI.

 

Mai mult ...

Practica de vara - 2 anunturi firme

In fisierele atasate gasiti informatii legate de posibilitatea de a efectua practica de vara in cadrul

 

  1. Emerson Cluj-Napoca,
  2. Stratec.

Mai mult ...

Informatii diploma/disertatie februarie 2017

Examen diploma - 20 februarie 2017, ora 9, sala 305 Observator. Programarea detaliata este accesibila AICI. Absolventii sunt rugati sa fie prezenti  cu o jumatate de ora inainte de ora prevazuta.
Examen disertatie - 21 februarie 2017, ora 9, sala G1 Baritiu 26.

Inscrierea la diploma/disertatie - 15,16 februarie 2017 la secretariatul Facultatii de Automatica si Calculatoare.



Predarea lucrarilor de diploma - vineri, 17 februarie 2017 - sala 505B, Observatorului Nr.2 orele 16-18; adresa de email de contact: valentin.sita@aut.utcluj.ro.

Predarea lucrarilor de disertatie - luni, 20 februarie 2017 - sala G1, G. Baritiu 26-28, intre orele 14-16; adresa de email de contact: Maria.Santa@aut.utcluj.ro.

Mai mult ...

Fisa de inscriere la examenul de licenta/disertatie

Toti studentii sunt obligati sa completeze pana la data de 15 decembrie 2016 fişa de înscriere (se descarcă de AICI) şi sa o depuna la secretariatul Departamentului de Automatica (sala care se afla pozitionata pe coridorul de legatura intre amfiteatrele 356 si D21/D22).

Mai mult ...

Gradatii de merit - cereri depuse

Cererile depuse sunt:

Prof.dr.ing. Petru DOBRA,

Prof.dr.ing. Ioan NASCU,

Conf.dr.ing. Paula RAICA 1+2,

Conf.dr.ing. Szilard ENYEDI,

Conf.dr.ing. Zsofia LENDEK,

Conf.dr.ing. Vlad MURESAN.

Procesul verbal pentru acordarea gradatiilor de merit este disponibil aici.

Mai mult ...

Deschiderea festiva 2016-2017

Stimați studenți, părinți, și cadre didactice

Deschiderea festivă a anului universitar la Facultatea de Automatică și Calculatoare, pentru toți studenții înmatriculați la Cluj-Napoca (licență și master), va avea loc vineri, 30 septembrie 2016 ora 9.00 la sediul cinematografului "Florin Piersic" din P-ța Mihai Viteazul (accesul în sală începând la 8.30).

Activitatile didactice incep de luni, 3 septembrie 2016.

Pentru filiala din Satu Mare (specializarea Automatică și informatică aplicată) festivitatea de deschidere va avea loc luni, 3 octombrie 2016, ora 12.00 la sediul extensiei din Satu Mare (Bd. Lucian Blaga nr.121).

Urăm tuturor succes în noul an universitar 2016-2017!

Mai mult ...

Responsabili de an, anul universitar 2016-2017

Anul I ISA (romana+engleza) - SL.Dr.Ing. Sorin Herle (Sorin.Herle@aut.utcluj.ro)
Anul II ISA (romana+engleza) - As.Drd.Ing. Iulia Stefan (Iulia.Stefan@aut.utcluj.ro)
Anul III ISA (romana+engleza) - As.Drd.Ing. Adela Puşcaşiu (Adela.Puscasiu@aut.utcluj.ro)
Anul IV ISA (romana+engleza) - SL.Dr.Ing. Cosmin Marcu (Cosmin.Marcu@aut.utcluj.ro)

Anul I AIA Satu-Mare - Conf. Dr.Ing. Vlad Muresan (Vlad.Muresan@aut.utcluj.ro)
Anul II AIA Satu-Mare - Prof.Dr.Ing. Daniel Moga (Daniel.Moga@aut.utcluj.ro)
Anul III AIA Satu-Mare - Conf.Dr.Ing Camelia Avram (Camelia.Avram@aut.utcluj.ro)
Anul IV AIA Satu-Mare - SL.Dr.Ing. Mihai Hulea (Mihai.Hulea@aut.utcluj.ro)

Master CAP anul I-II - Prof.Dr.Ing. Petru Dobra (Petru.Dobra@aut.utcluj.ro)
Master IAISC anul I-II - Prof.Dr.Ing. Tiberiu Letia (Tiberiu.Letia@aut.utcluj.ro)
Master ICAF anul I-II - Prof.Dr.Ing. Eva Dulf(Eva.Dulf@aut.utcluj.ro)
Master IA anul I-II - Prof.Dr.Ing. Liviu Miclea (Liviu.Miclea@aut.utcluj.ro)

Mai mult ...

Planificare sustinere disertatii, septembrie 2016

Planificarea sustinerii disertatiilor Master IA este disponibila aici.

Master IAISC, ICAF, CAP - sustinere incepand cu ora 11.30, în sala 310, str. Observatorului 2.

 

 

Mai mult ...

Planificare susținere licențe, septembrie 2016

Planificarea susținerii licentelor este vizibila aici  (ultima actualizare, sambata, 10.09.2016).

Vă rugam consultati lista inclusiv duminica, 11.09.2016, pentru eventualele situații critice care ar impune modificarea ordinii.

De asemenea, transmiteti spre secretarul de comisie (email: Iulia.Stefan[at]aut.utcluj.ro), pană duminica 11.09.2016, ora 18:00, variantele ppt si pdf ale prezentarii si asigurati-va ca aveti asupra dumneavoastra inca o copie a acestora, pe un suport extern. Va rugam sa facilitati membrilor comisiei posibilitatea de a urmari demonstratia functionarii echipamentelor sau aplicatiei software ce constituie tema lucrarii dumneavoastra.

 

Mai mult ...

Sesiunea septembrie 2016 - Comisii licență/disertație

Pentru sesiunea septembrie 2016, de susținere a examenelor de licență și disertație, vor funcționa comisiile amintite mai jos.

 

Licență - Comisia 4L


1.    Prof.dr.ing. Eva Dulf – preşedinte
2.    Conf.dr.ing. Paula Raica – membru
3.    Conf.dr.ing. Zsofia Lendek – membru
4.    Conf.dr.ing. Camelia Avram - membru
5.    S.l.dr.ing. Levente Tamas  – membru
Secretar: As.drd.ing. Iulia Stefan

 

Lucrările, având semnătura coordonatorului și a absolventului, împreună cu un CD  ce conține, în format electronic, documentația și codul sursă al aplicațiilor și cu 5 exemplare tipărite ale Sintezei lucrării, se vor preda în data de 8 septembrie 2016, în sala 308 (clădirea UTCN situată pe Str. Observatorului nr. 2), între orele 8:00-14:00, la secretarul de comisie. 

 

Examenul va avea loc in data de 12.09.2016 ora 9 in sala 308 Observator.

----------------------------------------------------------

Disertații - 2 comisii

 

 
Lucrările, având semnătura coordonatorului și a absolventului, împreună cu un CD ce conține, în format electronic, documentația și codul sursă al aplicațiilor și cu 5 exemplare tipărite ale Sintezei lucrării, se vor preda în data de 8 septembrie 2016, în sala 308 (clădirea UTCN situată pe Str. Observatorului nr. 2), între orele 8:00-14:00, la secretarul de comisie.

 


Examenul va avea loc în data de

14.09.2016, ora 11.30, în sala 308, str. Observatorului 2, pentru IA, respectiv, în data de 14.09.2016, ora 11.30, în sala 310, str. Observatorului 2, pentru celelalte specializari de Master.

 

Master IA - Comisia 3M

1.    Prof.dr.ing. Liviu Miclea – preşedinte
2.    Prof.dr.ing. Honoriu Vălean – membru
3.    Conf.dr.ing. Szilard Enyedi – membru
4.    Conf.dr.ing. Mihai Damian – membru
5.    Ş.l.dr.ing. Mihai Hulea - membru
Secretar: S.l.dr.ing.  Ovidiu Stan


Master IAISC, CAP, ICAF -  Comisia 4M

1.    Prof.dr.ing. Mihail Abrudean – preşedinte
2.    Prof.dr.ing. Eva Dulf - membru
3.    Prof.dr.ing. Daniel Moga – membru
4.    Conf.dr.ing. Zsofia Lendek
5.    Conf.dr.ing. Lucian Buşoniu – membru
Secretar: As.dr.ing. Maria Santa

Mai mult ...

Admitere master, sesiunea iulie 2016 - Rezultate finale

Rezultatele FINALE ale concursurilor de admitere in cadrul programelor de masterat in domeniul Ingineria Sistemelor, sesiunea iulie 2016:

Admisi - ordonare alfabetica

Admisi - ordonare alfabetica pe specializare

Admisi - ordonare dupa medie

Admisi - ordonare dupa medie pe specializare

Candidati respinsi

Candidati retrasi

Cifra de scolarizare

Medii - minime si maxime.

 


Confirmarea locurilor


Deoarece nu au fost depuse contestații, rezultatele afișate în 18 iulie 2016 (prima repartizare) rămân valabile până după ultima zi de confirmări.

Confirmarea locurilor:

Conform regulamentului UTCN privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere la studii universitare de master, confirmarea locurilor se face astfel:

· Pentru candidaţii declaraţi admişi pe locurile de la buget, prin depunerea diplomei de bacalaureat în original şi a diplomei de licenţă sau a adeverinţei de absolvire în original. Dacă acestea există deja în original în dosarul de înscriere, atunci locul se consideră confirmat implicit.

· Pentru candidaţii declaraţi admişi pe locurile cu taxă, prin achitarea taxei de 500 de lei la caseria UTCN (str. C-tin Daicoviciu, nr. 15), care va constitui o parte a taxei de şcolarizare, și prin depunerea diplomei de bacalaureat în original sau în copie legalizată şi a diplomei de licenţă sau a adeverinţei de absolvire în original sau în copie legalizată.

Candidații admiși care nu confirmă locurile sunt eliminați din concurs.

Programul confirmărilor este:

· 21 iulie 2016 între orele 9-14 în sala C12, str. G. Baritiu, nr. 26-28

· 22 iulie 2016 între orele 9-13 în sala C12, str. G. Baritiu, nr. 26-28.

Dosarele candidaților trebuie să conțină toate documentele precizate în Art. 3.3. din Regulamentul de admitere master al UTCN 2016-2017.


 

 

Rezultate admitere, prima repartizare - programe de masterat in  domeniul Ingineria Sistemelor, sesiunea iulie 2016:

Admisi - ordonare alfabetica

Admisi - ordonare alfabetica pe specializare

Admisi - ordonare dupa medie

Admisi - ordonare dupa medie pe specializare

Candidati in asteptare

Cifra de scolarizare

Medii - minime si maxime.

In zilele de 19 si 20 iulie 2016, se pot depune contestatii conform calendarului.

Contestatiile pot avea ca obiect doar nota probei scrise si probleme de procedura. Nota acordata in urma interviului, fiind o decizie colectiva, nu poate face obiectul contestatiilor (conform Art. 6.2 din Metodologia Facultatii de Automatica si Calculatoare pentru admiterea la studii universitare de master).

 


 

Planificarea sustinerii interviurilor este disponibila aici.

 

Documente necesare pentru inscriere (conform cu Art. 3.3. din Regulamentul de admitere master al UTCN 2016-2017)

  1. Cerere de înscriere MASTER (se completează în două exemplare, dintre care unul rămâne în dosar, iar celalalt rămâne la candidat);
  2. Diplomă de licenţă sau adeverinţă de absolvire (numai pentru promoţia din anul curent). Diploma sau adeverinţa se depun în original pentru candidaţii la locurile de la buget, respectiv în original sau în copie legalizată pentru candidaţii la locurile cu taxă;
  3. Supliment la diplomă pentru promoţiile anterioare;
  4. Declaraţie pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocaţie bugetară la studii de tip master (inclusă în cererea de înscriere);
  5. Diplomă de bacalaureat în original pentru candidaţii pe locurile de la buget, respectiv în original sau în copie legalizată pentru candidaţii la locurile cu taxă;
  6. Certificat de naştere în copie legalizată;
  7. Copie carte de identitate;
  8. Două fotografii 3/4 cm;
  9. Chitanţa de achitare a taxei de înscriere sau acte doveditoare privind scutirea/reducerea de taxă, conform cu Art. 3.2 (1), (2) și (3) din Regulamentul de admitere master al UTCN. Taxa se plateste la caseria UTCN, str. Daicoviu, nr. 15.
  10. Adeverinta medicala (eliberata de medicul de familie sau de cabinetului medical din Observator, camin 3, telefon 0264-401892, d-na dr. Ivanescu in intervalele orare luni si miercuri 14.00-19.00, marti, joi si vineri 8.00-14.00, precum si de cabinetul medical din Marasti, telefon 0264-401385);
  11. Dacă este cazul, conform Art. 3.1 (4), acte doveditoare privind finanțarea studiilor de la universitatea absolvită;
  12. Formularul conținând propunerea de proiect pentru activitatea de cercetare/dezvoltare, conform Art. 5.2 (1) din Metodologia Facultăţii de Automatică şi Calculatoare pentru admiterea la studii universitare de master (Anexa 2 Șablon proiect);
  13. Dosar plic.

Regulament admitere master UTCN

Metodologie admitere master

Anexa 1 Calendarul de desfășurare a admiterii la master

Anexa 2 Sablon proiect

 

Mai mult ...

Informații diplomă/disertație, sesiunea iulie 2016

Programarea pentru susținerile lucrărilor de licență, 8 iulie 2016: comisia 5L - SATU-MARE.

 

Comisii diplome/disertație, date de înscriere, predare și susținere a lucrărilor: aici.

 

Programarea pentru susținerile lucrărilor de licență: comisia A1, comisia A2, comisia A3.

 

Programarea pentru susținerile lucrărilor de disertație.

 

Predarea lucrărilor de DISERTAŢIE la secretarii comisiilor, pentru sesiunea iulie 2016, se va realiza în data de 01.07.2016, orele 11:00 - 15:00, în sala 310, Observatorului nr. 2.

 

Predarea lucrărilor de diplomă la secretarii comisiilor, pentru sesiunea iulie 2016, se va realiza în data de 27.06.2016 orele 12:00 - 15:00 și în data de 28.06.2016 orele 9:30 - 14:00, în sala 310, Observatorului nr. 2.

 

Documente lucrare diplomă: aici.
Documente lucrare disertație: aici.

Mai mult ...

Smart Cities Summer School 2016 | Cluj

Would you like to learn how to make your own device in just a few days (July 11th - July 16th)?

Welcome to the Smart Cities Summer School Cluj, a program free of charge, developed by top notch mentors in the makers area, hosted by Technical University of Cluj-Napoca, OSUT Cluj Napoca and Innovation Labs.

Join the program, learn fast prototyping and mobile app development in a matter of days - apply by July 4th.
Apply on: http://goo.gl/forms/DY6dIkEd70xCUFXZ2



The summer school will cover the following topics:
Introduction to IoT
Electronics for the Internet of Things
Software for the Internet of Things
Sensors and peripherals
Wyliodrin Dashboard
Web servers

Mai mult ...

Orar Cluj / Satu Mare, sem. II, 2015-2016

Orare pentru semestrul II, anul universitar 2015-2016, Cluj și Satu Mare.

Ultimele modificări:

Cluj 16 mar. 2016, 11:38
Satu Mare 12 mai 2016, 13:30

Mai mult ...

Pachet informații - disertație

Detaliile legate de structura și formatarea documentelor aferente proiectelor de DISERTAȚIE le puteți accesa aici.

Mai mult ...

Pachet informații - licență

Detaliile legate de structura si formatarea documentelor aferente proiectelor de diplomă le puteți accesa aici.

Mai mult ...

Orar Cluj Sem I 2015-2016

Responsabili de an, anul universitar 2015-2016

Anul I ISA (romana+engleza) - As. Drd. Ing. Iulia Stefan (Iulia.Stefan@aut.utcluj.ro)
Anul II ISA (romana+engleza) - Conf. Dr. Ing. Vlad Muresan (Vlad.Muresan@aut.utcluj.ro)
Anul III ISA (romana+engleza) - SL. Dr. Ing. Cosmin Marcu (Cosmin.Marcu@aut.utcluj.ro)
Anul IV ISA (romana+engleza) - SL. Dr. Ing. Sorin Herle (Sorin.Herle@aut.utcluj.ro)

Anul I AIA Satu-Mare - SL. Dr. Ing. Cristina Muresan (Cristina.Pop@aut.utcluj.ro)
Anul II AIA Satu-Mare - Prof. Dr. Ing. Daniel Moga (Daniel.Moga@aut.utcluj.ro)
Anul III AIA Satu-Mare - SL. Dr. Ing. Camelia Avram (Camelia.Avram@aut.utcluj.ro)
Anul IV AIA Satu-Mare - SL. Dr. Ing. Mihai Hulea (Mihai.Hulea@aut.utcluj.ro)

Master CAP anul I-II - Prof. Dr. Ing. Petru Dobra (Petru.Dobra@aut.utcluj.ro)
Master IAISC anul I-II - Prof. Dr. Ing. Tiberiu Letia (Tiberiu.Letia@aut.utcluj.ro)
Master ICAF anul I-II - Prof. Dr. Ing. Eva Dulf(Eva.Dulf@aut.utcluj.ro)
Master IA anul I-II - Prof. Dr. Ing. Liviu Miclea (Liviu.Miclea@aut.utcluj.ro)

Mai mult ...

© Departamentul de Automatică - UTCN